Obserwatorzy

Google+ Followers

środa, 19 listopada 2014

EUROPA





Witajcie kochani!!!
Postanowiłam pisać do Was według pewnego systemu. Państwa, o których postanowiłam napisać będą przedstawione kontynentami. Zacznę od Europy, ponieważ jest to kontynent mi najbliższy. Odwiedziłam wiele miejsc, ponieważ kocham podróżować. Mieszkam również w Polsce - sercu Europy i od Polski zacznę. Dzisiaj opowiem Wam ogólnie o Europie. 

W Europie znajdują się kraje należące do UE oraz takie, które kandydują do przystąpienia. Teraz podam państwa europejskie oraz ich stolice.

Albania - Tirana
Andora - Andora 

Austria - Wiedeń
Belgia - Bruksela 
Białoruś - Mińsk 
Bośnia i Hercegowina - Sarajewo 
Bułgaria - Sofia 
Chorwacja - Zagrzeb 
Czechy - Praga
Dania - Kopenhaga
Estonia - Talin
Finlandia - Helsinki
Francja - Paryż
Grecja - Ateny
Hiszpania - Madryt
Holandia - Amsterdam
Irlandia - Dublin
Islandia - Rejkiawik
Jugosławia - Belgrad
Kazachstan - Ałma-Ata
Liechtenstein - Vaduz
Litwa - Wilno
Luksemburg - Luksemburg
Łotwa - Ryga
Macedonia - Skopie
Malta - Valletta
Mołdawia - Kiszyniów 
Monako – Monako
Niemcy - Berlin
Norwegia - Oslo 
Polska – Warszawa
Portugalia - Lizbona 
Rosja - Moskwa
Rumunia - Bukareszt
San Marino - San Marino 
Słowacja 
- Bratysława 
Słowenia - Lublana 
Szwajcaria - Berno 
Szwecja - Sztokholm
Turcja - Ankara
Ukraina - Kijów 
Watykan - bez stolicy
Węgry - Budapeszt
Wielka Brytania - Londyn

Włochy - Rzym








http://www.pokertexas.pl/czytelnia/artykuly/najciekawsze-turnieje-live-02-20112011/





ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA KRÓTKIEGO FILMIKU 
MAPA EUROPY






1 komentarz:

  1. Cieszę się, że jest wiele takich osób, które tak jak ja pasjonują się podróżami i światem ;) Jeśli chodzi o stolice europejskie to zwiedziłam: Pragę, Wiedeń, Brukselę oraz Paryż :)
    Ładna szata graficzna :)

    http://duchaa99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę. Zostaw komentarz oraz adres swojego bloga. Jeśli obserwujesz daj znać odwdzięczę się tym samym. Wasze komentarze są dla mnie ważne.Zapraszam do dyskusji oraz następnych odwiedzin.
Pozdrawiam serdecznie !