Obserwatorzy

Google+ Followers

środa, 19 listopada 2014

Przywitanie

Witajcie kochani :)
Chciałabym przywitać się z Wami na moim nowym blogu o turystyce. Prowadzę również inny blog o moich zainteresowaniach i o życiu ogólnym. Więcej czasu będę spędzała tutaj, ponieważ przyda mi się to do tego , o czym mrze robić w przyszłości czyli zajmowanie się turystyką. Moim marzeniem jest stworzenie własnej bazy hotelowej lub restauracyjnej.Jednak zanim spełnię to marzenie chciałabym zdobyć doświadczenie w pracy w hotelach oraz biurach turystycznych. Chciałabym obserwować i zobaczyć jak wygląda praca od środka w takich miejscach.  Postanowiłam, że blog ma być moja motywacją do poszerzenia wiedzy turystycznej. Mam nadzieje, że będę miała stałych czytelników, który razem ze mną są ciekawi świata i chcą być wyjątkowi oraz wyróżniać się z tłumu :) . Co Wy na to ? Dlaczego teraz chciałam stworzyć taki blog ? Przyjechałam na studia do Wrocławia do Wyższej Szkoły Handlowej i jestem bardzo zadowolona z tego wyboru. Polecam wszystkim. Wykładowcy i ludzie, którzy tam są pokazują, że watro być kimś lepszym. Nie trzeba się bać i człowiek nie jest traktowany tak przedmiotowo jak w innych szkołach. Tylko statystycznie nic nie wary. Tutaj każdy jest bardzo warty. Ludzie motywują do działania i okazuje sie, że warto coś robić próbować poznać świat i żyć pełnią życia i nie bać się niczego. Chciałabym żebyście pod postami zadawali mi pytania na które mogłabym odpowiadać lub żeby tworzyły się nowe dyskusje.
Posty spróbuje usystematyzować według krajów i postaram się opisywać wszystkie najważniejsze informacje oraz rożne ciekawostki.



zdjęcie ze strony : http://www.airclub.pl/incentive/propozycje-wyjazdow/turystyka-zrownowazona

4 komentarze:

  1. Dużo ciekawych treści wrzucasz do siebie ale niestety nie ułatwiasz ich czytania z tym tłem :P
    Co oczywiście nie zmienia faktu że fotka doń użyta bardzo zacną jest... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za rade. Juz to zmieniam :):)

      Usuń

Dziękuję za wizytę. Zostaw komentarz oraz adres swojego bloga. Jeśli obserwujesz daj znać odwdzięczę się tym samym. Wasze komentarze są dla mnie ważne.Zapraszam do dyskusji oraz następnych odwiedzin.
Pozdrawiam serdecznie !