Obserwatorzy

Google+ Followers

sobota, 10 stycznia 2015

Wyższa Szkoła Handlowa

Witajcie kochani!
Dzisiaj chciałam zachęcić Was do rekrutowania się na semestr letni do Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu. Jeśli przez pół roku zastanawialiście się co robić to teraz macie szansę na podjęcie studiów :). Można się rekrutować na wszystkie kierunki i typy studiów. Uważam, że warto bo możecie osiągnąć bardzo dużo poprzez studiowanie. Jeśli nie słyszeliście o tej uczelni to wielka szkoda. Uważam, że jest to jedna z lepszych na jaką mogłam trafić. Na pewno nie będziecie żałowali ! Jestem na kierunku Turystyka i Rekreacja i jest to bardzo ciekawy kierunek !! W pierwszym roku są jeszcze dwa kierunki Bezpieczeństwo Wewnętrzne oraz Zarządzanie.  Są organizowane różne szkolenia, w których każdy może wziąć udział. Im człowiek ma większe ambicje tym lepiej. Poczytajcie sobie o uczelni na stronie na fcb oraz stronie uczelnianej.
strona uczelniana
strona fcb

Myślę , że będziecie szczęśliwi, gdy wybierzecie tą uczelnię. Wiele ludzi często narzeka na niektóre rzeczy i piszą negatywne opinie, ale trzeba pamiętać, że to głównie studenci tworzą atmosferę, ich osiągnięcia prowadzą to tego, że w rankingach zajmujemy wyższe miejsce. To od Nas zależy jak tam będziemy się czuli. W tej uczelni jest świetna atmosfera, jak nigdzie indziej. Można poznać ciekawych ludzi. Uwielbiam studiowanie! Ty też możesz :) !!!

Jeśli macie jakieś pytania to możecie zadawać je pod tym postem lub na e mail : natka1500@gmail.com.  Z chęcią odpowiem Wam :)

I oczywiscie zapraszam Was wszystkich na imprezę :) Im więcej osób tym lepiej :):) !!!
Link do imprezy

https://www.google.pl/search?q=KEEP+CALM+AND+GO+STUDY&biw=1366&bih=643&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=UQ6xVLXIJMPJOY7bgYAG&ved=0CAYQ_AUoAQ#imgdii=eV9RUw8RHm04cM%3A%3BwUBH6fYZXtEvYM%3BeV9RUw8RHm04cM%3A&imgrc=eV9RUw8RHm04cM%253A%3BTysjWHN3xHvafM%3Bhttp%253A%252F%252F3.bp.blogspot.com%252F-VyLloM8ltf0%252FU7nLSa6KWuI%252FAAAAAAAAAKY%252FQ4qZnGCCuFw%252Fs1600%252Fkeep%252Bcalm%252Band%252Bstudy%252Bhard.png%3Bhttp%253A%252F%252Fbedsbusinessstudent.blogspot.com%252F2014%252F07%252Fkeep-calm-and-study-hard.html%3B1600%3B900



2 komentarze:

  1. zastanawiałam się nad studiowaniem we Wrocławiu, ale wygrał jednak Kraków. :) później miałam moment, w którym bardzo poważnie zastanawiałam się nad przeprowadzką do tego miasta, ale jednak nic z tego nie wyszło. i jak na razie do Wrocławia jeżdżę na wycieczki bądź na kawę do koleżanki. ;) ale studiowanie tam na pewno musi być świetną przygodą. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jeszcze mam troche czasu :D

    kochana, masz ochotę na wspólną obserwację? zacznij i daj znać u mnie, to się odwdzięczę.
    MÓJ BLOG-KLIKNIJ TUTAJ♥ + poklikasz? :* buziak

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę. Zostaw komentarz oraz adres swojego bloga. Jeśli obserwujesz daj znać odwdzięczę się tym samym. Wasze komentarze są dla mnie ważne.Zapraszam do dyskusji oraz następnych odwiedzin.
Pozdrawiam serdecznie !